Da li se digitalni marketing isplati?

TEKST PISAO

KATEGORIJA

Digitalni Marketing

DATUM

PODELITE NA MREZAMA

Ovaj tekst je namenjen svim vlasnicima biznisa koji se razmišljaju da li treba da koriste digitalni marketing.

U današnje vreme on je postao skoro obavezan deo poslovanja, ali i dalje postoje vlasnici biznisa koji su sumnjičavi po tom pitanju, uglavnom oni koji koriste starije metode oglašavanja. Već neko vreme smo svedoci brzog napredovanja tehnologije i prelaska publike na digitalne platforme. U nekim stvarima standardne metode oglašavanje i nisu toliko loše ali su sve više neisplative, pogotovo za vlasnike malih i srednjih biznisa.

Svi znamo da su televizijske i radio reklame skupe, i sve manje klijenata donose, a bilbordi, novine, baneri, raznorazni znakovi i tome slično u današnje vreme skoro da i nemaju nikakve koristi. Firme i preduzetnici bukvalno bacaju pare na takve stvari i nadaju se rezultatima, kojih često uopšte nema ali oni su i dalje uporni zato što nisu dovoljo upoznati sa digitalnim marketingom. Samo jedna dobra kampanja na Fejsbuku ili Instagramu će Vam doneti mnogo više koristi nego neki bilbord na koji niko ne obraća pažnju (a cene su im ogromne) ili radio reklama koju većina slušalaca prebaci ako je u automobilu gde se danas najviše i sluša. Novine jesu stara škola i ljudi ih i dalje čitaju mada sve manje čak i penzioneri, ali da li stavrno mislite da će neko i dalje gleda oglase iz njih?

Ovo su neke od prednosti koje Vam donosi digitalni marketing:

  1. Ciljanje publike

Korišćenjem digitalnog marketinga omogućeno Vam je precizno ciljanje željene publike. Kroz različite platforme i alate možete prilagoditi svoju marketing kampanju određenoj publici na osnovu lokacije, pola, godina, interesovanja i drugih faktora. To znači da nećete gubiti novac i vreme na reklamiranje svojih proizvoda i usluga ljudima koji nisu zainteresovani.

  1. Veća interakcija

Digitalni marketing Vam pruža mogućnost direktnog kontakta sa publikom i stvaranje interaktivne veze. Kroz društvene mreže, email i druge kanale možete stvoriti dijalog sa svojim klijentima i dobijati povratne informacije. Ovakvo angažovanje publike će dovesti do povećanja lojalnosti Vašeg brenda i imate znatno veće šanse za prodaju proizvoda ili usluga.

  1. Analiza uspeha

Imate mogućnost merenja uspeha marketing kampanja u realnom vremenu. Kroz alate poput Google Analitike možete pratiti efikasnost Vaših kampanja i dobijati uvid u ponašanje publike na Vašem sajtu ili društvenim mrežama. U svakom trenutku možete da prilagodite i poboljšate kampanju kako bi stigli do željenih rezultata.

Digitalni marketing se itekako isplati, samo je potrebno odabrati pravi kanal koji je pogodan za Vaš biznis i stručnjake koji će to odraditi na najbolji mogući način.
Naša topla preporuka za vlasnike biznisa koji plaćaju reklame koje su preskupe za ono što se dobije i na kojima ne mogu da prate uspeh kampanje (mogu samo da veruju da je neko video) je da pređu na korišćenje digitalnog marketinga i primetiće ogromne promene u poslovanju i dobiće vrhunske rezultate.

Hvala na izdvojenom vremenu za čitanje, ako Vam se svideo ovaj tekst podržite nas i na društvenim mrežama tako što ćete zapratiti profile koji se nalaze ispod 🙂